Lilla pannan

God morgon!

Jag älskar min nya omelettpanna jag köpte på IKEA i helgen. Jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare? Resultatet man får med en vanlig, stor stekpanna går ju inte ens att jämföra med detta. Det har motiverat mig att gå upp klockan 5 varenda morgon den här veckan – att få steka till en god, snygg omelett med allt gott jag fyllt kylen med denna vecka (märks att det var löning i helgen).

I morse blev det en salami och brieomelett toppad med ruccola. Ljuvligt gott!

2 thoughts on “Lilla pannan

Leave a Reply

