Bra start på dagen

Här började dagen tidigt, redan klockan fyra öppnade jag mina blå och kände mig genast sugen på frukost och att sätta igång med dagen! Har frisörtid i stan klockan åtta redan, så väckarklockan var ställd på sex i alla fall så varför somna om? Så jag tog på mig morgonrocken och tassade ner till köket för att göra i ordning frukost som jag kunde njuta av i lugn och ro. Nu sitter jag här i soffan med radio, tända ljus och en LCHF-latte och bara myser. God morgon på er!

Morgonens omelett gjorde jag med knaperstekt bacon. La på två skivor ost (wästgöta kloster svart) strax innan jag vek omeletten så den precis hann börja smälta. Vart så himla gott!

One thought on “Bra start på dagen

Leave a Reply

