Vårkänslor

Jag har en sån underbar dag! Full av vårkänslor, fräknig efter några härliga morgontimmar i solen och inväntar en söt liten hund som ska vara hos mig idag. Känns skönt att kunna ta dagen som den kommer och bara njuta av vädret. Ingen middag behöver jag tänka på heller då det blev över från igår. Men jag kunde ändå inte hålla mig ifrån matlagningen idag. Är ovanligt hungrig nu till lunch, så jag tänkte lägga lite krut på den och testa något nytt! Lunchen lär ätas ute i solen, äntligen är våren här på riktigt.

3 thoughts on “Vårkänslor

  1. Vad många härliga recept du har här som faller mig helt i smaken! Glad att jag hittade hit! Ha en skön dag! =)

Leave a Reply

