En titt på USA

Rekommenderar er att läsa Moniques blogg. Just nu är hon nämligen i USA och uppdaterar flitigt om allt hon noterar där vad gäller deras kostvanor. Det är verkligen intressant att läsa! Man vet ju hur det ser ut, det är ingen nyhet, men att se det genom hennes ögon är spännande och samtidigt blir man bedrövad över hur det har kunnat bli såhär. Att ingen fattat tidigare att vi är helt fel ute och måste tänka om. Som tur är är vi många som tänkt om och gör vårt bästa för att sprida vidare denna nygamla kunskap som förändrar människors hälsa på naturlig väg.

4 thoughts on “En titt på USA

  1. ja… det är verkligen skrämmande med mat i USA… håller med att det är tur att vi är många som tänkt om… jag märker på mina barn att de medvetet väljer samma sätt att äta som mig och mår bra av det, så klart… (måste tillägga att mina barn är rätt så stora, därför är det upp till de att välja sin “matväg”)
    ha en fin dag!
    Kram
    //Lana

    • Vad härligt att de gör det! Min mamma har efter många månaders skepsis mot mitt sätt att äta bestämt sig för att ge LCHF en chans. Jag hoppas hon känner att det gör henne gott. Vi får se!
      Stor kram på dig!

  2. Jag var ju där runt nyår och jag kan säga att det är inte helt lätt att äta lchf alla gånger eftersom det är socker i nästan allt. Vi bodde dock på bra hotell med eget kök så jag kunde laga en hel del mat där men när vi var i parkerna i Orlando så var det smått omöjligt att få tag på lchfmat. Jag kan säga att jag gick upp ganska så många kilo under den resan…

Leave a Reply

