Lövbiffsknyten

Igår blev det lövbiffsknyten till middag. Enkelt och snabblagat så passar utmärkt till vardags, men otroligt gott så lika passande till fest! Receptet kommer från Åses blogg 56kilo, vars mat alltid smakar gudomligt! Till lövbiffsknytena serverade jag ruccolasallad dränkt i min favoritolivolja som jag skrivit om förut. Testat den ännu? Ett måste!

Lövbiffsknyten
Lövbiff
Jalapenos
Färskost (jag använder Icas, den har bäst innehåll och är godast tycker jag)
Ruccola
Salt och peppar

Lägg på färskost, jalapenos och ruccola. Salta och peppra och vik ihop. Salta och peppra ovanpå och stek i smör på hög värme. Vänd några gånger.

5 thoughts on “Lövbiffsknyten

Leave a Reply

