Kryssning ikväll

Ikväll ska jag och mamma på kryssning. Det ska bli väldigt roligt att ha ett dygn ihop, bara hon och jag! Som ni kanske vet äter hon också LCHF sen några månader tillbaka och har hittills gått ner 13,5 kg och mår bättre än jag kan minnas att jag någonsin sett henne!

Jag startade dagen med en frukost jag vet kan hålla mig mätt många timmar, knappt färdigstekt omelett på 3 ägg och en skvätt (ca 1 dl) grädde. Hade stora klickar bregott och smör på. Så gott när det smälter ner och blir som en sås till. Vi kollade menyerna på båtens restauranger varav en lät mycket god och lätt att anpassa till LCHF. Där har vi bokat bord till ikväll. 10 timmar mellan frukost och middag blir det – inga problem med min omelettfrukost!

One thought on “Kryssning ikväll

Leave a Reply

