Enkla LCHF-pannkakor

Ikväll stod pannkakor på menyn. Min pappa och syster åt vanliga och jag fixade LCHF-pannkakor till mamma som åt dem med vispad grädde och bär. För min del känns det mer som dessert, till middag vill jag ha något matigare så jag ska göra mig en wrap med tonfiskröra lite senare.

Jag gör mina pannkakor efter det här receptet som jag hittat här.

LCHF-pannkakor
4 st ägg
3 msk creme fraiche
salt
smör att steka i

Vispa ägg, creme fraiche och salta. Stek i smör, ca ½ dl smet per pannkaka. Blir runt 6 pannkakor.

6 thoughts on “Enkla LCHF-pannkakor

  1. Pingback: Tonfiskwraps | Johannas LCHF

  2. Pingback: Sött Och Gott | Underbara saker som gör vardagen mindre grå @ Spotlife

Leave a Reply

