Första advent

God morgon. Vill önska er alla en fin och mysig första advent. I vår familj har vi som tradition att åka till stan söndagen första advent och titta på julskyltningen på NK, gå på julmarknaden och fika i gamla stan.

Jag kommer se till att få i mig en rejäl frukost innan, en som jag vet håller mig mätt och belåten hela dagen. Kommer vara omgiven av brända mandlar, lussekatter och pepparkakor och även om jag inte längre har något sug efter sånt så är det skönt att slippa vara hungrig när alla omkring en går och smaskar på det ena och det andra. Det var längesen jag åt min favoritomelett till frukost eftersom jag ätit mejerifritt ett tag, så det ska bli väldigt gott. Speciellt nu när jag varit vaken ett tag och hunnit bli rätt hungrig.

4 thoughts on “Första advent

Leave a Reply

